شنبه 15 اردیبهشت 1403

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان - محمدعلی نجفی در گردهمایی فرمانداران استان، با قدردانی از زحمات آنان در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: پس از فراهم شدن شرایط بین المللی و انتخابات پرشور، باید دست به دست هم دهیم و برای کاهش مشکلات اقتصادی، بیکاری و جذب سرمایه گذاری خارجی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه مردم ایران در برهه های مختلف بارها بلوغ سیاسی خود را نشان دادند، افزود: مشارکت پرشور مردم در انتخابات در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب و نشان دهنده اعتماد آنان به دولت است.
استاندار گیلان با بیان اینکه یکی دیگر از پیام های مهم انتخابات نه بزرگ به بداخلاقی ها بود، گفت: یکی از دلایل مشارکت گسترده مردم در انتخابات، رضایتمندی آنان از عملکرد دولت و امیدی بود که در دل آنان روشن کرد.
استاندار گیلان پیروز عرصه انتخابات را مردم عنوان و خاطرنشان کرد: به منتخبین مردم با هر گرایش و سلیقه ای احترام می گذاریم و باید در سایه تعامل و همدلی در جهت حل مشکلات استان گام برداریم.
وی با بیان اینکه مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات همچون دور اول مهم است، گفت: جدیت فرمانداران و دست اندرکاران انتخابات شهرستان های رودبار و رشت باید همچون دور اول باشد.
نجفی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، از فرمانداران خواست با جدیت شهرستان ها را برای پذیرایی از گردشگران آماده کنند و با مهم دانستن پاکیزگی و آراستگی شهرها بیان داشت: با بسیج کلیه امکانات و بکارگیری توان شهرداری ها، باید نظافت شهرها بهتر از سال گذشته شود.
وی همچنین با تأکید بر لزوم نظارت بر عرضه کالا و خدمات در بازار و مناطق گردشگر پذیر گفت: فرمانداران بصورت میدانی وارد شوند و از همه ابزارها به منظور جلوگیری از بی نظمی در قیمت اجناس و کالاها استفاده کنند.
وی با اشاره به ضرورت توجه به صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی گفت: با همکاری آب منطقه ای و جهاد کشاورزی، بیش ترین استفاده از نزولات جوی برای شخم زمستانه انجام پذیرد.
استاندار گیلان تأکید کرد : لایروبی انهار، آماده کردن استخرهای سنتی ، سر دهنه سازی های کانال های کشاورزی و استفاده از ظرفیت دهیاران نیز مد نظر فرمانداران قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت طرح یکپارچه سازی شالیزارها که از مصوبات مهم دولت در سفر به گیلان محسوب می شود، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون از برنامه تعیین شده جلو بودیم و یکی از تکالیف مهم فرمانداران اجرای این طرح است.
استاندار گیلان به اشاره به مصوبه دولت برای تجهیز و یکپارچه سازی 50 هزار هکتار شالیزار در مدت پنج سال گفت: از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید در کشاورزی گیلان اجرای این طرح خواهد بود.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna